Hubert Pełka
Dyrektor marketingu L’Occitane CEE

Od 18 lat związany z marketingiem produktów przeznaczonych dla kobiet. Kosmetyki i moda to dwa najważniejsze obszary działalności profesjonalne. Na co dzień pracuje w dużych korporacjach i wdraża pomysły związane ze zwiększeniem sprzedaży oraz większej satysfakcji z obcowaniem z marką. Jest zafascynowany spersonalizowaną komunikacją do masowego klienta oraz teorią Love Brand. W pracy i w domu motywują go emocje. Szczególnie te dobre.

Hubert to ojciec dwojga dzieci, które inspirują go do pisania o tym fakcie. W 2011 roku zaczął pisać bloga o mądrym i szczęśliwym tacierzyństwie. Niektóre historie stały się kanwą do stworzenia sztuki teatralnej pt. Projekt – Ojciec. Dużo podróżuje nie tylko służbowo. Uważa, że fakt posiadania dzieci nie tylko nie ogranicza, ale właściwie stawia przed nami nowe, fascynujące wyzwania. Odwiedził z dziećmi Azję, Australię, Amerykę Północną, planuje Afrykę. Aktywnie muzykuje – prowadzi kilka projektów muzycznych w których gra na klawiszach i śpiewa. Koncertuje od czasu do czasu. Jest szczęśliwym hedonistą.