Angelika Chimkowska
Strateg Social Sellingu i Silnych Marek

 

Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).

Autorka trzech książek i współautorka „Biblii E-biznesu”. Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród mistrzyń poskiego Linkedin 2021.

Posiada managerskie doświadczenie pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco, L’Oreal. Od 2017 wraz z zespołem prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, employer brandingu oraz employee advocacy. Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych.

Absolwentka Executive MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowczyni na MBA na KUL oraz Colegium Civitas.
Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week czy I Love Marketing, Festiwal Innowacji Małopolska. Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.