
Marin Bednarski
Dyrektor Departamentu Analityki Danych PKO Bank Polski
Ma 28 lat doświadczenia w bankowości. W przeszłości pracował dla grupy HVB w Polsce i Niemczech (4 lata) oraz dla grupy Unicredit (10 lat). Od 11 lat jest członkiem odnoszącego sukcesy zespołu zmieniającego największy polski bank (PKO Bank Polski). W każdym miejscu, w którym pracował, był postrzegany jako ktoś, kto marzy DUŻO i DZIAŁA z sukcesem. Ma szerokie doświadczenie, począwszy od księgowości, kontrolingu, planowania, kontroli ryzyka cen rynkowych, CRM, analizy danych, zarządzania Contact Center, kanałów samoobsługowych (mobilnych i internetowych), operacyjnego systemu CRM dla sprzedawców, zarządzania sprzedażą, rozwoju produktów i wielu innych. Był liderem fuzji z Nordea Bank Polska w zakresie biznesu detalicznego, uczestniczył w tworzeniu 3 ostatnich strategii PKO Banku Polskiego. W PKO Banku Polskim jest liderem strategicznego programu zaawansowanej analityki.
KONTAKT
Czym jest PNSA?
Działamy na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży i obsługi klienta przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Integrujemy sektor sprzedaży i obsługi klienta w Polsce oraz nagradzamy i wyróżniamy jego najlepszych przedstawicieli podczas corocznej Gali konkursu Polish National Sales Awards.