
Marcin Salamon
Product Owner/Branch Network Experience, Tribe Omnichannel, BNP Paribas Bank Polska
Absolwent Politechniki Łódzkiej na Wydziale Zarządzania. Przygodę z bankowością rozpoczął ponad 16 lat temu w Łodzi, w jednym z banków na stanowisku Inspektora w Wydziale Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od ponad 13 lat aktywnie rozwija produkty i procesy (począwszy od produktów transakcyjno-depozytowych, po produkty kredytowe dla Klientów detalicznych i Micro). Obecnie w banku BNP Paribas wraz z zespołem pracuje nad dostarczaniem Centrom Klienta efektywnych i wygodnych rozwiązań, zapewniających kompleksową obsługę Klientów Banku w procesach sprzedażowych i posprzedażowych, a także możliwość łatwego i przyjemnego korzystania z narzędzi Banku. W prowadzonych projektach wykorzystuje rozwiązania Digital Channels, Virtual Branch i Customer Communication, ale zawsze w powiązaniu z oczekiwaniami doradców i Klientów – ma być łatwiej, ale też bezpiecznie.
W wolnych chwilach jest daleko od digitalowego świata – poświęca się pracom w ogrodzie i wszelkim aktywnościom na świeżym powietrzu, a w weekendy szlifuje talenty kulinarne, dobrze karmiąc rodzinę i przyjaciół.
KONTAKT
Czym jest PNSA?
Działamy na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży i obsługi klienta przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Integrujemy sektor sprzedaży i obsługi klienta w Polsce oraz nagradzamy i wyróżniamy jego najlepszych przedstawicieli podczas corocznej Gali konkursu Polish National Sales Awards.